Бібліотечне безсоння. Ніч в бібліотеці: перформанс творчої молоді
Бібліотечне безсоння. Ніч в бібліотеці: перформанс творчої молоді
Назва проекту: Ніч в бібліотеці «Бібліотечне безсоння»: перформанс творчої молоді
Короткий опис проекту:
Мета: підтримка читання як важливого елементу культури і формування культурних цінностей молоді за допомогою бібліотеки
1 етап. Рекламно – інформаційний:
- Прес-конференція
- Розміщення інформації на радіо,телебаченні,газетах,сайтах
- Розклейка афіш
2 етап. Інформаційно - просвітницький:
- «Бібліотечне безсоння»: перформанс творчої молоді: поетів, музикантів, художників, акторів
3-й етап Аналітичний
Тривалість проекту: 1 місяць
Партнери проекту: Управління культури та туризму, Управління у справах сім’ї, дітей та молоді ,Молодіжний літературно – мистецький клуб «Віварт» ,Молодіжна театр – студія «10 квартал»
Очікувана сума гранту (USD, UAH) 720$
2. На вирішення якої проблеми / подолання яких труднощів працюватиме проект?
Проект спрямований на:
Залучення до бібліотеки і до читання творчу молодь м. Дніпродзержинська, підвищення іміджу бібліотеки як культурного центру.
3. Яким чином Ви визначили проблему/певні труднощі в громаді? Які методи застосовували?
Загальноміська статистика:
В місті мешкають понад 41855 молодих людей від 14 до 35 років;
З них бібліотеки міста відвідують тільки 7000 молодих людей;
В місті діє один театр і два кінотеатри, понад 200 кафе, ресторанів , барів;
В місті працює понад 30 Інтернет – кафе, які надають переважно розважальні послуги;
Відсутність у місті виставкового залу, філармонії, молодіжних центрів культури.
Проведені:
аналіз читацьких формулярів юнацького відділу Центральної міської бібліотеки;
використані підсумки соціологічного дослідження «Дніпродзержинськ читаючий -2009»;
опитування молоді під час відвідування книжкової акції «Час читати»
Отримані результати опитування дозволили виявити:
В місті відсутня інфраструктура молодіжних закладів культури;
відсоток молодих людей , які користуються послугами бібліотек складає лише 17%;
книга та читання в рейтингу найулюбленіших занять посіяла лише 5 місце після спілкування з друзями ,телевізора,комп’ютера,розваг;
бібліотека є безкоштовним та безпечним місцем проведення дозвілля;
бібліотека- місце для розвитку творчого потенціалу молоді.
4. З ким, з якою громадою, працюватиме бібліотека? Опишіть групу учасників проекту.
Творча молодь від 15 до 30 років
5. Чи учасники проекту є користувачами бібліотеки?
Частина учасників проекту є користувачами бібліотеки, ще більшу частину намагатимусь залучити до бібліотеки
6. Опишіть співпрацю з учасниками проекту під час його планування. Будь-ласка, наведіть кілька прикладів висловлювань цільової групи / представників місцевої громади про проект та потребу його реалізації.
Молодь співпрацюватиме з бібліотечними працівниками з просування читання, підвищення іміджу бібліотеки як культурного центру.
Наводимо декілька прикладів висловлювань стосовно акції
1. Молоді люди говорили про те, що ввечері нікуди піти;
2.Молодь відповідала що не здогадувалися щодо можливостей бібліотеки ( майже про існування самої бібліотеки,наявності Інтернет в бібліотеці);
3.Якщо виникає потреба вони купують книги,диски, аудіо книги в магазині,
4.Не вистачає сучасної літератури та періодики для молоді в бібліотеках;
5.Відсутність часу для читання та відвідування бібліотеки
7. Будь-ласка, опишіть партнерства, які Ви створили для втілення проекту. Які організації, установи, особи допомагатимуть Вам у здійсненні проекту і як саме?
У здійсненні проекту допомогатимуть:
Управління культури та туризму – сплачує Інтернет- послуг в розмірі 150 грн. щомісяця
Управління у справах сім’ї, дітей та молоді – надасть призи для заохочення переможців
Міська молодіжна рада – візьме участь в акції в якості волонтерів
Молодіжний літературно – мистецький клуб «Віварт» - організує майстер - клас
Мікс – молодіжна громадська організація « Молодіжні ініціативи крокують містом - волонтери
8. Будь-ласка, опишіть використання інформаційних технологій (особливо соціальних медіа) у Вашому проекті. Як Ви будете популяризувати інформаційно-комунікаційні технології (зокрема, соціальні медіа) за допомогою проекту?
Під час акції надання бажаючим безкоштовного виходу у світову павутину, skupe – спілкування, безкоштовні Інтернет – послуги
9. Як Ви будете популяризувати проект серед громади та органів влади?
Піар проекту:
1.Створення позитивного іміджу проекту в ЗМІ, владних структурах, громадських організаціях та у населенняміста.
Освітлення задуму, реалізації та ходу Проекту в ЗМІ
Проведення прес-конференцій, присвячених Проекту.
Пропаганда досягнень Проекту в ЗМІ.
2.Виготовлення і розміщення інформаційних листків , розміщення інформації на сайті Дніпродзержинської ЦБС, на сайті міської ради,індивідуальні бесід, виготовлення і роздача запрошень для молоді в учбових закладах міста
особисте запрошення за телефоном;
SMC-посилання; електронне листування;
поштове повідомлення.
Акція «Бібліотечне безсоння»: перформанс творчої молоді:
1.Міні акція «Буккроссинг»;
2. «Книжковий кіоск»:продаж книг дніпродзержинських авторів;
3.Майстер- клас в літературному клубі «Віварт»;
4.Зустріч з наймолодшим членом Спілки письменників України Марією Дружко;
5.«Творчисть наших читачів»: виставка картин і фото молодих художників та фотографів міста
6.Вистава молодіжної театральної студії «Десятий квартал»
7. «Нічний бібліотечний феєрверк»: конкурси , вікторини, лотереї
8.«Нетаємні фонди»: вільний доступ до бібліотечних фондів
9.«Інтернет – панорама» безкоштовний доступ до Інтернету, skupe – спілкування
10. Джазовий дивертисмент від Володимира Зайцева;
11.Сюрприз від клубу інтелектуального кіно(Світовий хіт)
12.Поради майстра :«Мультимедійна презентація» ,Слайд-шоу
13.Книжкова лотерея